Compensatie abonnementhouders

Vanaf 1 juni gaan we de deuren van ons park eindelijk weer openen!

Wat betekent dit voor mijn abonnement?

Heb jij al een abonnement voor ons park gekocht? Aangezien de parkopening is uitgesteld, kun jij je abonnement helaas een periode niet kunnen gebruiken. We begrijpen dat dit jammer is, maar gelukkig telt ons seizoen hopelijk nog vele dagen waarin je onbeperkt kunt komen spelen in ons park. Daarnaast hebben we extra openingsdagen in september en oktober toegevoegd aan onze openingskalender

Compensatie

Omdat we erg blij zijn met onze abonnementhouders, denken we uiteraard ook na over een compensatie voor de periode dat we gesloten zijn. Hoe deze compensatie eruit gaat zien weten we nog niet precies. Zodra hier meer over duidelijk is dan zullen we dit onze abonnementhouders laten weten.

Annuleren van het abonnement

Wil je liever je geld terug en ons park dit seizoen niet meer komen bezoeken? Dat vinden we natuurlijk erg jammer, maar je kunt nog t/m 29 mei het abonnement annuleren. Er wordt € 2,50 aan administratiekosten berekend. Stuur hiervoor een mail naar sales@parktivoli.nl

Let op: wanneer jij je abonnement annuleert, dan kun je geen gebruik meer maken van verlengingskorting of andere voordelen.