1. Waar koop ik toegangskaarten voor Amusementspark Tivoli?
Toegangskaarten voor Amusemenstpark Tivoli zijn verkrijgbaar bij de hoofdkassa van het park en onze
online ticket pagina met korting.
2. Tot wanneer zijn mijn toegangskaarten geldig?
De kaarten voor Amusemenstpark Tivoli zijn geldig tot de einddatum die op je toegangskaart staat vermeld.
3. Vanaf welke leeftijd betaal ik voor mijn kind?
Kinderen vanaf 2 jaar betalen de
reguliere entreeprijs.
4. Hoe bestel en betaal ik een abonnement?
Abonnementen kunnen online besteld en betaald worden. Je krijgt dan een e-mail die je thuis uitprint en bij je eerstvolgende bezoek bij de kassa kunt inwisselen voor je gekozen abonnement. Gedurende onze openingstijden is een abonnement ook verkrijgbaar bij de kassa van het park. De abonnementen zijn persoonsgebonden en het hele seizoen 2019 geldig (6 april t/m 27 oktober 2019). Je kunt contant of met pin betalen.
Indien je problemen hebt met het online bestellen van een abonnement stuur dan een e-mail naar
sales@parktivoli.nl
5. Wat verstaat Amusementspark Tivoli onder een gezin?
Onder gezin verstaan wij ouder(s) met hun kinderen. Een gezin kan bestaan uit bijvoorbeeld 1 ouder met 3 kinderen of 2 ouders met 2 kinderen uit 1 gezin.
6. Wanneer is mijn abonnement seizoen 2019 geldig?
Het abonnement seizoen 2019 is geldig tussen
6 april en 27 oktober 2019 gedurende
openingstijden.
7. Gelden er minimale lengtes voor bepaalde attracties?
8. Zijn bij regen alle attracties open?
Bij regen zijn alle attracties open, behalve de achtbaan. Deze is wegens veiligheidsoverwegingen met regen gesloten. Zodra het enigszins mogelijk is zullen onze medewerkers de achtbaan droogrijden. Verder worden de attracties na een regenbui zo snel mogelijk droog gemaakt.
9. Mag ik roken in het park?
Vanaf seizoen 2018 zijn wij gestart het pretpark rookvrijer te maken. Voor onze rokende bezoekers, die zeker niet worden vergeten, zijn meerdere centraal gelegen rookzones met zitgelegenheid gecreëerd. Vanaf deze zones kunnen de spelende kinderen goed in de gaten gehouden worden. Wij hopen samen met onze bezoekers een gezellige sfeer te creëren waarbij geprobeerd wordt rekening te houden met ieders belangen.
10. Zijn honden toegestaan?
Honden zijn van harte welkom in Amusementspark Tivoli. Wel moet de hond aangelijnd zijn, mag deze niet mee in attracties en in de binnenspeeltuin. Uiteraard is het park geen uitlaatplaats en wij verwachten dat ons park dan ook netjes achtergelaten wordt.
11. Is het park toegankelijk voor mindervalide personen?
Er is, naast de gewone toiletten, een invalidentoilet en er is zoveel mogelijk rekening gehouden met de toegankelijkheid voor mindervaliden in het park en restaurant.
12. Is er een EHBO-post op het park aanwezig?
Amusementspark Tivoli beschikt over een EHBO-post. Deze bevindt zich bij de parkwinkel. Indien de parkwinkel gesloten is kunt u zich melden bij de kassa.
13. Zijn er glutenvrije etenswaren te verkrijgen?
Onze frietjes zijn glutenvrij en je kunt er ook nog een lekker zakje glutenvrije Remia Ketchup bij krijgen. Tevens hebben wij over het algemeen enkele glutenvrije snacks beschikbaar (frikandel of kroket). Wel is het verstandig om dit voor je bezoek bij ons aan te geven via 024-6844444 of door te mailen naar
info@parktivoli.nl. Zo ben je ervan verzekerd dat je op de dag van het bezoek een glutenvrije snack kunt nuttigen.
14. Vanaf hoeveel personen is er groepskorting?
Vanaf 20 personen kom je in aanmerking voor groepskorting. Kijk
hier voor de mogelijkheden.
15. Een dagje Amusementspark Tivoli cadeau doen, hoe doe ik dit?
Iemand verrassen met een leuk dagje uit? Bij onze kassa zijn cadeaubonnen te verkrijgen. Dit kan ter waarde van een bepaald bedrag. De cadeaubon is een jaar geldig na afgifte. Misschien mag jij wel mee!! Tevens zijn er online
Cadeautickets zonder prijs te verkrijgen.
16. Biedt Amusementspark Tivoli overnachtingen aan?
Op het pretpark zelf is dit niet mogelijk. Wel zijn er in de nabije omgeving overnachtingsmogelijkheden. Hieronder een overzicht van onze partners:
17. Is het mogelijk om met het openbaar vervoer te komen?
Neem vanaf Centraal Station Nijmegen buslijn 8 naar Berg en Dal. Stap uit bij halte Groot Berg en Dal. Vanaf hier is het nog 5 tot 10 minuten lopen naar Amusementspark Tivoli.
Bel het OV-Reisinformatienr: 0900-9292 (€ 0,70 p/m) voor tarieven van bus en trein naar Amusementspark Tivoli, of kijk op
www.9292ov.nl.
18. Kan ik pinnen/geld opnemen in Amusementspark Tivoli?
Er kan gepind worden bij de kassa van het park, de parkwinkel, de Smulhoek en restaurant ‘De Wigwam’. Bij de kassa is het tevens mogelijk om geld op te nemen bij aankoop van een ticket of product.
19. Kan ik een rolstoel reserveren?
Ja, rolstoelen zijn gratis beschikbaar. Er is echter wel een beperkt aantal rolstoelen per dag beschikbaar, wij raden je daarom aan tijdig een rolstoel te reserveren. Reserveren kan via telefoonnummer 024-6844444
20. Voor welke leeftijd is het park leuk?
Amusementspark Tivoli is leuk voor kinderen van 2 tot +/- 10 jaar.
21. Zijn alle attracties bij de entreeprijs inbegrepen?
Gedurende het zomerseizoen zijn alle attracties én speeltoestellen bij de prijs inbegrepen, met uitzondering van Manneke Pis, Ezeltje strekje, het waterbalspel, de graafmachine en enkele losse (grijp)automaten.
22. Is het meebrengen van eigen eten en drinken toegestaan?
Tijdens het zomerseizoen van Amusementspark Tivoli mag je wel eigen meegebracht eten en drinken nuttigen in het park, maar niet in het restaurant en niet op het terras van het restaurant. In het park staan genoeg picknicktafels waar je gebruik van kan maken.
23. Kunnen online tickets van een mobiel gescand worden?
Ja, online tickets zijn te scannen van een mobiel, mits het beeldscherm van de telefoon intact is en de barcode duidelijk zichtbaar is.
24. Is er genoeg verkoeling op warme dagen?
Op warme dagen (vanaf juni) kun je lekker sliden en afkoelen op onze Kroko buikschuifbaan, genieten van de airco in de binnenspeeltuin en spelen in het Waterdorpje.
De Kroko buikschuifbaan heeft een lengte van maar liefst 18 meter en aan het einde een lekker plonsbad.
Kijk voor meer informatie over de attracties op deze
pagina
25. Kan ik met een Autipas terecht bij Amusementspark Tivoli?
Mensen met autisme kunnen op vertoon van een medische verklaring c.q. Autipas gebruikmaken van ons gereduceerde tarief voor mensen met een beperking.
26. Heb je een ticket op datum en kom je op een andere dag?
Dan betaal je het verschil met de kassaprijs + € 0,75 administratiekosten aan de kassa om toegang te krijgen tot het park.
27. Zijn er verder nog dingen die ik moet weten?
Bij Amusementspark Tivoli wordt bij elke attractie duidelijk aangegeven vanaf welke lengte kinderen met- of zonder begeleiding de attractie mogen betreden. Het pretpark heeft veiligheid zeer hoog in het vaandel en zal hier dus goed (en streng) op toezien.
Voor ieders veiligheid kan het voorkomen dat er door een storing of reparatie een attractie van Amusementspark Tivoli tijdelijk wordt stilgezet. Wij vragen hiervoor uw begrip en kunnen hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden. U kunt in dit geval geen aanspraak maken op restitutie of andere compensatie.
Amusementspark Tivoli besteedt veel tijd en aandacht aan het actueel houden van de site. Desondanks kan het gebeuren dat er informatie gegeven wordt die intussen verouderd is, wij doen natuurlijk ons uiterste best om dit te voorkomen maar mocht u iets opvallen wilt u ons hiervan dan op de hoogte brengen via
pr@parktivoli.nl.
De informatie op de website van Amusementspark Tivoli kan tussentijds gewijzigd worden. Voor eventuele foutieve vermeldingen op de website kunnen wij niet aansprakelijk gesteld worden.
Amusementspark Tivoli is niet verantwoordelijk voor informatie op andere sites die betrekking hebben op Amusementspark Tivoli.
Meer weten?
Is uw vraag hiermee niet beantwoord? Stuur dan een e-mail naar:
info@parktivoli.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!