Corona

Veilig samen uit naar Park Tivoli

Uiteraard doen wij er alles aan om je bezoek aan Amusementspark Tivoli zo veilig mogelijk te verlopen. In het park volgen we dan ook de richtlijnen van het RIVM. De belangrijkste maatregelen vind je hieronder.

Verkoudheidsklachten

Blijf thuis als jij of iemand in jouw huishouden last heeft van neusverkoudheid, loopneus, niezen, hoesten, keelpijn, koorts, benauwdheid en/of verhoging (tot 38 C).

Extra hygiëne

Was regelmatig je handen. 

Contactloos betalen

Betaal zoveel mogelijk met pin of contactloos.

Instructies

Volg de aanwijzingen van onze medewerkers op.

Vanaf zaterdag 25 september 2021 zijn de coronamaatregelen aangepast en is het niet meer nodig om 1,5 meter afstand te houden. Wat betekent dit voor jou als bezoeker?

Volle attracties
De 1,5 meter afstand vervalt in de wachtrijen en in attracties. Dat betekent dat we bijvoorbeeld attracties als de achtbaan weer volledig kunnen vullen.

Geen coronatoegangsbewijs voor je bezoek aan ons park
Om ons pretpark te bezoeken heb je geen coronatoegangsbewijs of negatief testbewijs nodig omdat ons park een doorstroomlocatie is. Ook voor het afhalen van wat lekkers te eten of drinken in het restaurant is geen QR code nodig. 

Wel coronatoegangsbewijs voor restaurant en binnenspeeltuin
Vanuit de overheid is verplicht dat (horeca)locaties die binnen gelegen zijn aan hun gasten van 13 jaar en ouder vragen naar een coronatoegangsbewijs of testbewijs. In verband met deze maatregel is een coronatoegangsbewijs of negatief testbewijs in Familierestaurant Tivoli’s Boscafé en de binnenspeeltuin verplicht. Het is wel mogelijk om zonder QR code wat lekkers af te halen in het restaurant. 

Voor de terrassen in ons park is tevens geen coronatoegangsbewijs of testbewijs nodig, hier kan iedereen vrij gebruik van maken. Wij zullen waar mogelijk terrassen wat beschut en overdekt opstellen.

Tijdsloten en online betalen blijft
Vooraf online reserveren en betalen blijft voor iedereen noodzakelijk om teleurstellingen aan de poort te voorkomen. Gekozen is om de tijdsloten voorlopig te blijven hanteren om de spreiding van bezoekers in ons park beter te kunnen reguleren.

Vragen?
Stuur dan een mail met je vraag naar sales@parktivoli.nl. Wij doen ons best om de vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.