Welkom op het intranet van Amusementspark Tivoli!

Op het Tivoli intranet, speciaal ontwikkeld voor alle medewerkers van Amusementspark Tivoli, vind je belangrijke informatie omtrent het werken in het leukste pretpark voor kinderen!

Veelgestelde vragen (FAQ)

Sta je als reserve ingeroosterd, dan dien je ’s morgens tussen 10.00 en 10.30 uur zelf contact op te nemen met je leidinggevende. Bij geen gehoor bel je naar Tivoli om te vragen of het nodig is dat je komt werken. Zorg dat je al wel vanaf 09.00 uur bereikbaar bent voor het geval wij je eerder willen bellen.

Het klokapparaat hangt in het halletje van het restaurant bij het kantoor. Deze bereik je via de achteringang (dus nooit via de voorzijde van het restaurant). Vergeet niet de deuren bij de achteringang (achterdeur en containerdeur) te sluiten als je hebt geklokt.

  • Je klokt maximaal 5 minuten voor je daadwerkelijke begintijd (volgens rooster), tenzij gevraagd wordt door je leidinggevende om eerder te beginnen;
  • Mocht je al ingeklokt zijn en nog niets van je leidinggevende gehoord, zoek hem/haar zelf op of probeer hem/haar via portofoon te bereiken;
  • Aan het einde van de dag mag je pas uitklokken als je leidinggevende dit aangeeft. Je klokt eerst uit en gaat dan pas omkleden etc.
  • Let goed op dat je bij het klokken op de juiste knop drukt;
  • Als je bent vergeten te klokken, de klok weigert of je denkt dat je verkeerd hebt geklokt, meld dit dan direct bij je leidinggevende of stuur een mail naar administratie@parktivoli.nl met het probleem en je gewerkte werktijden (anders wordt het moeilijk om dit nog te veranderen);
  • Verlaat na het klokken gelijk het restaurant;
  • Heb je nog geen klokgegevens? Meld dit dan gelijk bij je leidinggevende. Dit om te voorkomen dat er dagen niet uitbetaald worden;
  • Niet geklokt betekent niet uitbetaald…het is je eigen verantwoordelijkheid.

Als je bent vergeten te klokken, de klok weigert of je denkt dat je verkeerd hebt geklokt, meld dit dan direct bij je leidinggevende of stuur een mail naar administratie@parktivoli.nl met het probleem en je gewerkte werktijden (anders wordt het moeilijk om dit nog te veranderen).

Bij ziekte neem je z.s.m. contact op met je  leidinggevende. Mocht je geen contact krijgen dan bel je naar Tivoli via 024-684 44 44. Er wordt van je verwacht dat je ons via mail of telefoon op de hoogte houdt van de stand van zaken. Dan weten wij of wij op je kunnen rekenen op andere dagen van het rooster of meteen voor vervanging moeten zorgen.

Word je ’s avonds ziek en denk je dat je de dag erna niet kunt werken, bel dan naar je leidinggevende. Bel de volgende ochtend tussen 8.00 en 9.00 uur nog eens om met je direct leidinggevende te bespreken hoe het ervoor staat.

Aan het einde van de maand worden alle gewerkte uren verzameld en gecontroleerd. Na controle van de uren volgt de uitbetaling van het salaris. Dit vindt over het algemeen plaats tussen de 6e en 10e dag van de nieuwe maand (afhankelijk van of er nog een weekend tussen zit).

Wanneer je te maken hebt met seksuele intimidatie, pesten, agressie en geweld of discriminatie, dan kun je bij de vertrouwenspersoon terecht. Binnen het bedrijf zijn Sylvia (directie – kantoor boven), Rick (parkmanager) en Carmen (personeelszaken Casino – kantoor boven) de vertrouwenspersonen in geval van seksuele intimidatie, problemen op de werkvloer, etc. Mocht je het spannend vinden dit mondeling kenbaar te maken dan kun je altijd mailen naar directie@parktivoli.nl.

Algemeen parknieuws

    Er zijn geen berichten gevonden.

Tivoli's Wegwijzer

Hét bedrijfsreglement voor alle medewerkers van Amusementspark Tivoli

In deze Wegwijzer vind je niet alleen veel informatie over onze organisatie, maar ook belangrijke informatie over het werken bij ons pretpark. Het is dan ook van belang dat je de inhoud van deze Wegwijzer kent. Wees positief, gemotiveerd en collegiaal zodat we samen een sterk en gezellig team vormen.

Personeelsvoordelen

Wanneer je werkzaam bent in Amusementspark Tivoli dan kun je gebruikmaken van onderstaande voordelen. 

Gratis entree pretpark

Wanneer jij op een vrije dag samen met je familie of vrienden het park wil bezoeken is dit mogelijk. Bij de kassa kun je voor jezelf een entreebewijs halen en gratis ons pretpark bezoeken. Gaan er andere familieleden c.q. vrienden met je mee, dan mag je voor hen kaartjes kopen tegen een gereduceerd tarief (€ 10,00).  

50% korting op eten

In de personeelskantine is gratis koffie en thee te verkrijgen. Verder krijg je 50% korting op het vers te bereiden eten zoals broodjes, snacks en friet in restaurant Tivoli’s Boscafé. Daarnaast krijg je op warme dagen af en toe een verkoelend ijsje.

10% korting in de winkel

In de parkwinkel krijg je 10% korting op alle pluche, speelgoed en merchandise. Voor snoep, chips en drinken betaal je de reguliere prijs.

Overige voordelen

Wij proberen elk jaar leuke kortingen bij andere partners voor onze medewerkers te regelen. Zo kon je in 2023 gratis naar o.a. Julianatoren, Toverland, Burgers Zoo en nog veel meer leuke parken. Ook wordt er jaarlijks een gezellige zomerse-BBQ en Halloween party georganiseerd.

Instructiefilmpje per attractie

Je gaat starten als attractiemedewerker in Amusementspark Tivoli. Dan is het natuurlijk wel handig om te weten hoe de attracties werken. Hieronder vind je dan ook per attractie een instructiefilmpjes hoe je de attractie bedient en wat je bijvoorbeeld in een noodsituatie moet doen. 

Let op: vind je het beeld te klein? Klik dan op het vierkantje rechtsonder in het filmpje voor een volledig scherm.

Welkomstfilmpje

Achtbaan

BeeBee

Botsauto’s

Botsboten

Buggy’s

Draaimolen

Griezelbos

Kippenfarm

Piraatje & Reuzenrad

Regenboogreis

Rijschool

Skypie & Pop-Ups

Western & Zweefmolen

Overige instructies

Hoe lang moet een kind zijn om (alleen) in een attractie te mogen, wat mag je wel/niet via de portofoon zeggen, hoe reageer je op onze bezoekers en welke werkzaamheden kun je wel/niet doen tussen het bedienen van de attractie door. Bekijk hier alvast in 1 oogopslag de lengterestricties per attracties

Lengterestricties

Portofoongebruik

Reageren op bezoekers

Wat doe je wel/niet

Vacatures

Gedurende het seizoen zijn er dagen dat het rustig is en dagen wanneer we allemaal net dat beetje extra moeten geven. Deze pieken zijn voornamelijk in de weekenden, vakanties en op feestdagen. Juist voor die periodes zijn we op zoek naar medewerkers.
Weet jij iemand die ons team kan komen versterken? Dan ontvang jij van ons een leuke verrassing!

Wie is wie?

Hieronder vind je de namen van de mensen die het ‘vaste’ team vormen van Amusementspark Tivoli en hun functies. 

Sylvia van Bochem

Directrice

William van Hezewijk

Hoofd Technische Dienst

Nieuwe collega

Operationeel manager

Rick Groters

Operationeel manager

Ronny Haarman

Medewerker Technische Dienst

Antoon van Tiel

Medewerker Technische Dienst

Mirja Hondebrink

Marketing & Sales

Irene ten Haaf

Sales & Kassa

Thea van Baal

Supervisor Horeca

Bomenfluisteraar Wout

Entertainer