Tickets

Koop en reserveer je tickets

Bekijk HIER alvast alle maatregelen, richtlijnen en belangrijke informatie om je bezoek veilig te laten verlopen.

Wil je na aankoop toch je tickets omboeken of annuleren? Bekijk dan de veelgestelde vragen onderaan deze pagina. 

LET OP: Het ‘alleen tijdslotticket’ is ALLEEN te reserveren voor bezoekers die in het bezit zijn van een vrijkaart.

Veelgestelde vragen over online tickets

Indien de datum waarop je wil komen grijs gekleurd is, dan zijn daar helaas (nog) geen tickets voor te verkrijgen. Let op: Tickets zijn tot 1 maand vooruit te boeken.

Indien de datum waarop je wilt komen binnen deze maand is, maar deze is grijs gekleurd, dan is het helaas volledig uitverkocht. Het dan ook niet meer mogelijk om kaartjes te kopen voor deze datum.

Bezoekers kunnen gratis hun ticket omboeken via een link die ze via Ticketcounter ontvangen in de bestelbevestiging. Let op: er kan alleen omgeboekt worden naar een andere datum, niet naar een ander dagdeel. Dit in verband met prijsverschillen. Er wordt geen geld teruggegeven op tickets en er kan ook niet bij de kassa bijbetaald worden. Wil je toch graag een ander dagdeel komen dan zul je de tickets volledig moeten annuleren.

 

Wil je graag een ander dagdeel komen of kun je helemaal niet meer komen? Dan dien je de tickets te annuleren. Hiervoor kun je mailen naar info@ticketcounter.nl en het geld wordt teruggestort. Let op: dit kost wel € 2,50 administratiekosten per geannuleerde boeking. Het terugstorten van het bedrag duurt meestal enkele werkdagen. Na annuleren kun je een nieuwe reservering maken. 

  • Ben jij al in het bezit van een ticket? Heb jij een vrijkaart of een cadeaubon? Reserveer dan een ‘alleen tijdslotticket’. 
  • Wanneer je tickets koopt via de website, reserveer je automatisch het tijdslot waar je tickets voor koopt. Het is dan niet nodig een ‘alleen tijdslotticket’ te reserveren. Het ‘alleen tijdslotticket’  is te reserveren voor bezoekers die in het bezit zijn van een vrijkaart of een cadeaubon.