Koop online tickets op datum!

Weet jij al wanneer je naar ons park wil komen? Koop dan nu je online ticket met vaste datum.

Een online ticket:
– is alleen geldig op de gekozen bezoekdatum
– is geldig voor één persoon en geeft eenmalig recht op toegang
– is niet inwisselbaar voor geld of andere diensten van Amusementspark Tivoli
– is niet geldig in combinatie met andere kortingen en/of aanbiedingen
– wordt niet teruggenomen, uitbetaald, vervangen en/of verlengt
– wordt bij binnenkomst elektronisch gecontroleerd en kan maar één keer worden gebruikt.

Het annuleren van online tickets met vaste datum is niet mogelijk. Je kunt een verplaatsgarantie afsluiten waarmee je gedurende seizoen 2024 je ticket onbeperkt kunt verplaatsen. Kijk voor meer informatie onder Veelgestelde vragen online tickets. 

Met de aankoop van een online ticket ga je akkoord met de algemene voorwaarden online tickets 2024 en onze parkregels.

Veelgestelde vragen online tickets

Je kunt zelf je tickets vooraf verplaatsen via de link die je in de bevestigingsmail hebt ontvangen of klik hier.

Heb je een verplaatsgarantie bij je online tickets gekocht? Dan kun je de tickets kosteloos verplaatsen naar een andere datum in seizoen 2024. Heb je geen verplaatsgarantie dan betaal je € 20,00 administratiekosten. 

– Tickets zijn alleen te verplaatsen naar een andere dag in seizoen 2024;
– Het verplaatsen van de bezoekdatum is niet meer mogelijk wanneer de bezoekdatum is geweest; 
– Het is niet mogelijk online tickets te wijzigen of verplaatsen naar een ticket met een andere prijs.

Met een verplaatsgarantie kun je de bezoekdatum zelf onbeperkt aanpassen in seizoen 2024 en voorkom je de administratiekosten.

De verplaatsgarantie kost € 5,- per bestelling en kun je eenmalig bij de reservering van je tickets aanschaffen. 
Er wordt geen geld teruggegeven wanneer je geen gebruik maakt van de verplaatsgarantie. 

Het is niet mogelijk om gekochte online tickets te annuleren. Je kunt je bezoekdatum wel wijzigen en een andere dag het park bezoeken.

Voor het aanpassen van je bezoekdatum betaal je € 20,00 administratiekosten, tenzij je een verplaatsgarantie bij je online tickets hebt gekocht. 

Heb jij een digitale (vrij)kaart met een code? Reserveer dan nu je bezoek aan ons park. De code zelf is geen geldig entreebewijs, reserveren is dan ook verplicht. 

Het wordt aangeraden om z.s.m. te reserveren i.v.m. beperkte capaciteit. Volg onderstaande stappen om te reserveren:

  1. Lees eerst onderstaande instructies door en klik dan HIER om te reserveren
  2. Vul je ticketcode(s) in. Elke code staat voor één entreebewijs voor één persoon. Meerdere codes? Klik op het plusteken en voer daarna nog een code in.
  3. Selecteer je bezoekdatum.
  4. Vul je gegevens in. Let erop dat je e-mailadres goed is ingevuld. Hier worden je tickets naartoe verzonden.

Je ontvangt na reservering de officiële tickets en meer informatie via het opgegeven e-mailadres.

Heb jij een actiecode/kortingscode ontvangen? Lees dan als eerste de voorwaarden die bij de actie horen goed door. Volg vervolgens onderstaande stappen om te reserveren:

  • Lees eerst onderstaande instructies door en klik dan HIER om je online ticket met de actiecode te kopen. 
  • Vul bij stap 4 van het bestelproces je actiecode in. De korting wordt direct verrekend in het totaalbedrag.
  • Heb je meerdere actiecodes? Klik op het plusteken en voer daarna nog een code in.
  • Vul je gegevens in. Let erop dat je e-mailadres goed is ingevuld. Je ontvangt na de betaling de officiële tickets en meer informatie via het opgegeven e-mailadres.

Krijg je de melding ‘Actiecode onbekend’ wanneer je de actiecode/kortingscode invoert? Controleer dan of je de code goed ingevoerd hebt.

Klopt de code maar blijft de melding zichtbaar? Kijk goed naar de voorwaarden van de actie. Misschien zijn er dan geen tickets met deze actiecode beschikbaar of is de code niet (meer) geldig voor die bezoekdatum.

Bij het bestellen van je online tickets, vragen we je om aan te geven hoe laat je verwacht bij het park te zijn. Het is geen probleem als je eerder of later bent dan je hebt doorgegeven. Dit hoef je niet aan ons door te geven. Je online ticket is geldig vanaf de het moment dat het park open gaat. Let op: wanneer het park vanaf 12.00 uur geopend is, is het niet mogelijk het park eerder dan 12.00 uur te betreden. 

Heb jij je tickets besteld en betaald, maar geen bevestiging gehad? We proberen je tickets binnen 30 minuten toe te sturen naar het door jou opgegeven e-mailadres. Dan nog niet ontvangen? Kijk dan eerst even in de ongewenste e-mail. Staat het hier ook niet, stuur dan een e-mail naar sales@parktivoli.nl met daarin het ordernummer van je bestelling. 

Iedereen vanaf 2 jaar moet entreegeld betalen voor het park. Voor kinderen jonger dan 2 jaar hoef je geen (online) tickets te kopen. Zij hebben gratis entree.

Tickets voor mindervaliden en hun begeleiders* zijn uitsluitend te verkrijgen aan de kassa van het park.

* Onder mindervaliden verstaan wij mensen met een handicap (lichamelijk en/of geestelijk) die niet in staat zijn om zonder begeleiding het park en de attracties te bezoeken. Zij mogen max. 2 begeleiders voor de gereduceerde prijs meenemen. 

Bereid je bezoek alvast voor...

Attracties voor jong en oud